blank
Nakup

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj v košarico". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina izdelkov samodejno se pa prestavimo na stran, kjer je specificiran naš nakup. Če želite odstraniti ali spremeniti naročeno količino določenega izdelka v polje količina vpišite novo stanje (0 za odstranitev)novo stanje in pritisnite na gumb »osvežitev«.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na gumb »2.korak: IZBIRA NAČINA PLAČILA«. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak - prijava v spletno trgovino, če ste že registrirani oz. »REGISTRACIJA« če še niste.
  2. korak - način plačila
  3. korak - naslov in način dostave
  4. korak - povzetek nakupa; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
  5. korak - oddaja naročila.

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu MOJ RAČUN v sekciji MOJI NAKUPI.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (Pošta Slovenije), točen znesek poštnine v eno smer pa je razviden tako na povzetku nakupa kot tudi na samem računu.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Zgodovina nakupov

V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino. Vsa naročila v slovenskem jeziku so shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu MOJ RAČUN v sekciji MOJI NAKUPI.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
 

banner
banner
banner
banner